loading...
3sotdownload
☻☻d@RU$H بازدید : 127 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 90 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

با مسابقات ترافیکی برای اندروید خودتان موفقید؟این بازی ماشین سواری فوق العاده محبوب را برای اندروید دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی محبوب از آندروید مارکت در خدمت شما کاربران و دوست داران سیستم عامل آندروید هستیم. بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی Traffic Racer با طول عمر کمی که دارد ، امتیاز ۴٫۷ از ۵ را در مارکت به خود اختصاص داده است ؛ دلیل محبوبیت این بازی چیست؟ با ما در معرفی نقاط کلیدی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Traffic Racer یک بازی مسابقه ای جدید در یک مسیر بی پایان است ، خودروی خود را در طول مسیر بزگراه پر از اتومبیل های در حالت حرکت هدایت کنید و با کسب امتیازهای بالا ، پول نقد خود را افزایش دهید. در اوایل بازی ، خودروهایی ساده در اختیارتان قرار می گیرد ؛ در صورتی که یک استراتژی مناسب را در نظر گرفته باشید ، خیلی سریع می توانید خودروی خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازی کنید. تلاش کنید تا به راننده سریع ترین خودروهای این رقابت ها تبدیل شوید ! از ویژگی های اساسی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رانندگی بی پایان ، گرافیک ۳ بعدی خیره کننده ، رانندگی اتومبیل هایی نزدیک به واقعیت ، تعداد ۲۱ خودروی روز دنیا ، امکان رانندگی در ۴ مسیر مختلف : حومه شهر، صحرا، جاده پوشیده از برف و شب ، ۴ حالت مختلف از بازی : بی پایان، دو طرفه، بازی بر حسب زمان و رانندگی آزاد ، سفارشی سازی اساسی رنگ خودرو و همچنین لاستیک ها ، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری جوایز

☻☻d@RU$H بازدید : 443 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از سری بازی های ماشین ؛با دانلود این بازی برای اندروید می توانید بدون هیچ محدودیتی در شهر رانندگی کنید درست مثل بازی gta! آیا دوست دارید این بار یک بازی رانندگی در شهر آن هم بدون محدودیت های زمانی ، مکانی و یا مأموریتی را تجربه کنید؟ پس با ما در معرفی نسخه سوم بازی محبوب Muscle Car Driver همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Muscle Car Driver نام یک بازی در سبک رانندگی در خیابان های شهر است که با گرافیکی ایده آل و حجمی بسیار مناسب در اختیار شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی قرار می گیرد. گرافیک این بازی به نحوی است که به مانند آن با این حجم مناسب در مارکت آندروید نخواهید یافت ؛ فیزیک و استایل بازی و رانندگی و کنترل اتومبیل ها به گونه ای هستند که هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد و همیشه برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی در یک خیابان دارای ترافیک آغاز می گردد و شهرستانی که خیابانی بی انتها را در پیش رویتان قرار می دهد ؛ یک سفر الهام بخش را در این شهرستان دوست داشتنی با چشم اندازی دیدنی از کوهستان ها طی کنید. این شهر دوست داشتنی دارای یک خیابان ۲۰ کیلومتری و مناسب برای رانندگی بدون محدودیت است ؛ اگر شما هم از دوست داران بازی های سبک رانندگی در آندروید هستید ، شما را به دانلود رایگان بازی Muscle Car Driver دعوت می نمائیم. در این بازی آزادی کامل رانندگی در اختیار شماست و هیچگونه محدودیتی برای حرکت و سفرهای شما در مسیرهای طولانی وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 1,103
  • بازدید کلی : 60,108