loading...
3sotdownload
☻☻d@RU$H بازدید : 82 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام به همه ی دوستان گلقلب

من این وبسایتو ساختم واسه همه ی دوستان گلم وخیلی خواهش میکنم که اسمتونو ثب کنیدقلب

☻☻d@RU$H بازدید : 118 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

\"http:///imgs/2014-07/38564193951328643735.jpg\"

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و جالب اندروید خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید و از قابلیت های اندرویدی خودتون بهینه تر استفاده کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با یک نرم افزار جالب با نام خط کش آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

اپلیکیشن جدید خط کش در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی شما ! اکنون قادر هستید تمامی اجسام مورد نظر خود را با صفحه نمایش دستگاه خود اندازه گیری کنید ! تنها کافیست واحد مورد نظر خود را برای مثال از میان اینچ یا سانتی متر انتخاب کنید ، اکنون به کمک ویژگی هوشمند چند لمسی این نرم افزار ، می توانید تمامی اشیا مورد نظر خود را اندازه گیری کنید ! برای اندازه گیری ، تنها کافیست شیء مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید ، یک بار بر روی نمایشگر تاچ کنید تا اندازه به طور دقیق تر برتینا به نمایش درآید ، اندازه شیء در مرکز صفحه نمایشگر به شما به طور دقیق نشان داده می شود ، از بخش تنظیمات می توانید واحد مورد نظر خود را تغییر دهید ، همچنین در صورتی که احساس می کنید اندازه گیری نادرست است ، یک بار حالت اندازه گیری از بخش تنظیمات کالیبره کنید. امیدواریم لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 83 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی فیلم ها و آهنگ های خودتون را در اندروید با بالاترین کیفیت پخش کنید؟آیا در زمینه پخش فرمت های مختلف در دستگاه های آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ آیا شما هم برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان ، دقایقی طولانی را برای تبدیل فرمت آنان صرف می کنید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزار جدید GoodPlayer آشنا کنیم. دیگر نیازی به تبدل فرمت فایل های مدیا نیست ! اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer قادر است به تنهایی تمامی فرمت های صوتی و تصویری از قبیل AVI, Xvid, Divx,VOB,FLV,WMV ,MKV, MP3, MP4, HTTP, RTSP,MMS,MMSH,MMST,RTP,UDP و HTTPS را برایتان بدون هیچ مشکلی پخش کند ! تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به دیوایس های آندرویدی منتقل کنید ، GoodPlayer به سادگی آنان را برایتان پخش و یا استریم می کند. آیا شما هم با تماشای فیلم های دارای زیرنویس در دستگاه های آندرویدی با مشکل مواجه هستید؟ نرم افزار قدرتمند GoodPlayer با پشتیبانی کامل از فرمت های زیرنویس srt,ass,ssa,smi,”idx+sub ، به شما امکان تماشای مستقیم و آسان فیلم های زیرنویس دار را می دهد ، علاوه بر این ها ، پلیر GoodPlayer از پلی لیست های M3U و ایمیج های ISO پشتیبانی کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

برای دانلود یه ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 112 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 104 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (2)

 

Theme Crystal Black Flat H

 نام یک تم کریستالی برای دیوایس های اندرویدی بوده که با نصب آن می توانید صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را سفارشی سازید . این پوسته از چندین آیکان شیک و زیبا نیز پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل از لانچرهای ADW  ، NOVA  ، APEX  و GO  پشتیبانی می نماید 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تصویر زمینه های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد پوسته

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 127 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 90 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

با مسابقات ترافیکی برای اندروید خودتان موفقید؟این بازی ماشین سواری فوق العاده محبوب را برای اندروید دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی محبوب از آندروید مارکت در خدمت شما کاربران و دوست داران سیستم عامل آندروید هستیم. بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی Traffic Racer با طول عمر کمی که دارد ، امتیاز ۴٫۷ از ۵ را در مارکت به خود اختصاص داده است ؛ دلیل محبوبیت این بازی چیست؟ با ما در معرفی نقاط کلیدی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Traffic Racer یک بازی مسابقه ای جدید در یک مسیر بی پایان است ، خودروی خود را در طول مسیر بزگراه پر از اتومبیل های در حالت حرکت هدایت کنید و با کسب امتیازهای بالا ، پول نقد خود را افزایش دهید. در اوایل بازی ، خودروهایی ساده در اختیارتان قرار می گیرد ؛ در صورتی که یک استراتژی مناسب را در نظر گرفته باشید ، خیلی سریع می توانید خودروی خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازی کنید. تلاش کنید تا به راننده سریع ترین خودروهای این رقابت ها تبدیل شوید ! از ویژگی های اساسی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رانندگی بی پایان ، گرافیک ۳ بعدی خیره کننده ، رانندگی اتومبیل هایی نزدیک به واقعیت ، تعداد ۲۱ خودروی روز دنیا ، امکان رانندگی در ۴ مسیر مختلف : حومه شهر، صحرا، جاده پوشیده از برف و شب ، ۴ حالت مختلف از بازی : بی پایان، دو طرفه، بازی بر حسب زمان و رانندگی آزاد ، سفارشی سازی اساسی رنگ خودرو و همچنین لاستیک ها ، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری جوایز

☻☻d@RU$H بازدید : 443 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از سری بازی های ماشین ؛با دانلود این بازی برای اندروید می توانید بدون هیچ محدودیتی در شهر رانندگی کنید درست مثل بازی gta! آیا دوست دارید این بار یک بازی رانندگی در شهر آن هم بدون محدودیت های زمانی ، مکانی و یا مأموریتی را تجربه کنید؟ پس با ما در معرفی نسخه سوم بازی محبوب Muscle Car Driver همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Muscle Car Driver نام یک بازی در سبک رانندگی در خیابان های شهر است که با گرافیکی ایده آل و حجمی بسیار مناسب در اختیار شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی قرار می گیرد. گرافیک این بازی به نحوی است که به مانند آن با این حجم مناسب در مارکت آندروید نخواهید یافت ؛ فیزیک و استایل بازی و رانندگی و کنترل اتومبیل ها به گونه ای هستند که هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد و همیشه برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی در یک خیابان دارای ترافیک آغاز می گردد و شهرستانی که خیابانی بی انتها را در پیش رویتان قرار می دهد ؛ یک سفر الهام بخش را در این شهرستان دوست داشتنی با چشم اندازی دیدنی از کوهستان ها طی کنید. این شهر دوست داشتنی دارای یک خیابان ۲۰ کیلومتری و مناسب برای رانندگی بدون محدودیت است ؛ اگر شما هم از دوست داران بازی های سبک رانندگی در آندروید هستید ، شما را به دانلود رایگان بازی Muscle Car Driver دعوت می نمائیم. در این بازی آزادی کامل رانندگی در اختیار شماست و هیچگونه محدودیتی برای حرکت و سفرهای شما در مسیرهای طولانی وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 149 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

تا چند سال پیش اگر کسی"http:///imgs/2014-07/99622580805535877837.jpg" میخواست از مرورگری غیر از Internet Explorer ویندوز استفاده کند، به سراغ مرورگر اپرا میرفت. اما طی چند سال اخیر و با توسعه فایرفاکس و همچنین رونمایی از گوگل کروم، مرورگر اپرا دیگر جایگاه سابق خود را ندارد.

 

با این حال Opera هنوز هم طرفداران دو آتشه خود را حفظ کرده است. شاید اگر تیم توسعه اپرا هم توان مالی و پشتوانه هایی مثل گوگل و موزیلا داشت، اکنون رتبه اول مرورگرها را به خود اختصاص داده بود. چرا که از نظر عملکرد نه تنها چیزی از مرورگرهای دیگر کم ندارد، بلکه دارای امکاناتی است که در مرورگرهای دیگر پیدا نمیشود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 154 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم، یعنی Google Chrome 27 منتشر شد!

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 86 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

اگر شما هم ویندوز 7 دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید IE یا همان اینترنت اکسپلورر 11 را دانلود و نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید..

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 2312 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 816 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 نسخه کامل بازی Max Payne 3 به همراه چهار آپدیت جدید را از سرزمین دانلود دریافت کنید!

 

پس از چند سال از ارائه نسخه دوم بازی Max Payne ، سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و نسخه سوم این بازی پرطرفدار منتشر شد.

 
ماجرایی که از بازی مکس پین 1 برای شخصیت اصلی داستان (Max Payne) شروع شده بود، در انتهای قسمت دوم این بازی تمام شد. به همین دلیل بیشتر طرفداران این بازی انتظار نداشتند که نسخه دیگری هم از این بازی بسیار جذاب منتشر شود.

 
قسمت سوم بازی Max Payne در حالی منتشر شده که خط داستانی آن ارتباط چندانی به نسخه اول و دوم ندارد. فقط خلق و خوی شخصیت اصلی داستان حفظ شده است. و البته برای راضی نگه داشتن طرفدارن این بازی، افکت های مخصوص آن نیز (مثل حرکات آهسته) همچنان در نسخه سوم وجود دارند.

 

در نسخه سوم این بازی، Max Payne از نیویورک راهی برزیل شده تا در آنجا نقش یک بادیگارد شخصی را بازی کند. او موهای خود را کاملا تراشیده و با ظاهری متفاوت ایفای نقش میکند. اما در این سفر ماجراهایی که به گذشته او مربوط میشود اتفاق می افتد که داستان نسخه سوم را میسازد.

 
فضاپردازی تاریک و سیاهی که در نسخه 1 و 2 این بازی وجود داشت در نسخه سوم کمی تغییر کرده است. دلیل این تغییر احتمالا فشار حامیان مالی و توزیع کنندگان آن است. زیرا شایع شده بود که بازی Max Payne به دلیل محیط سرد و خشنی که دارد باعث افسردگی و حالات روانی نامتعادل در برخی از طرفدارن خود شده است.

 
اما طرفداران دو آتشه این بازی در نسخه سوم کاملا شگفت زده خواهند شد. صحنه های بی نظیر تیر اندازی و تعقیب و گریز، هیجان و استرسی که در کل بازی وجود دارد، و فضاسازی و افکت های صوتی و تصویری مکس پین 3 را در کمتر بازی مشابهی میتوان یافت.

 
اکنون که چند ماه از انتشار نسخه سوم بازی Max Payne 3 گذشته است، میتوانید این بازی را به همراه 4 آپدیت رسمی آن از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 
توجه: این بازی به شدت خشن و تاثیرگذار است. به همین دلیل مناسب کودکان و نوجوانان نیست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

☻☻d@RU$H بازدید : 462 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 

شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 

اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 90 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب هفت ميباشد. اين بسته نرم افزاري رايگان به شما اين امكان ميدهد. تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ويندوز محبوب ويندوز هفت تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد. شما با اين نرم افزار ميتوانيد سر و شكل ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. اين نرم افزار به هيچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما ميتوانيد با پاك كردن آن دوباره به ويندوز قبلي خود باز گرديد. اين نرم افزار بهترين گزينه براي تعويض پوسته ويندوز خود به ويندوز هفت ميباشد. به اين دليل كه سرعت سيستم شما را كاهش نمي دهد و شما ميتوانيد به راحتي بر روي آن مديريت كامل داشته باشيد. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ايكس پي را به ویندوز هفت تبدیل کند.

"3soootdoanload.rozblog.com"

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 236 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر دسکتاپ خود اهمیت می دهید یا از ظاهر ویندوز سون خود خسته شده اید و دنبال تم جدیدی هستید که علاوه بر زیبایی بر سرعت سیستم شما تأثیر نگذارد. تیم ایرانیان دانلود مجموعه تم های Fully Glass را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. این تم های شیک و شیشه ای علاوه بر زیبایی باعث شادابی دسکتاپ شما خواهد شد. در این مجموعه سه تم بسیار مدرن و زیبا گنجانده شده است و همراه آن 16 والپیپر با سایز 1200×1920 وجود دارد که مخصوص ویندوز سون و همرنگ این تم های زیبا می باشد که باعث جذابیت دوچندان دسکتاپ شما خواهد شد. لازم بذکر است که دو نرم افزار Windows Themes Installer و Universal Theme Patcher نیز در این مجموعه گنجانده شده است تا عمل نصب تم و تنظیمات مربوط به آن به طور آسان انجام بگیرد. امیدواریم این تم های زیبا مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 53 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

\"3soootdownload.rozblog.com\"

یکی از قدیمی ترین راه های قرعه کشی بین افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.

 

در زمان های قدیم چون بیشتر افراد کلاه داشتند و کلاه همیشه در دسترس بود، از آن به جای ظرف قرعه کشی استفاده میشد. یعنی همه اسم ها را روی کاغذ نوشته و داخل کلاه می انداختند و یکی را به صورت تصادفی با دست خارج میکردند.

 

امروزه نرم افزارهای زیادی برای قرعه کشی وجود دارند. اما در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که همان کلاه قرعه کشی را شبیه سازی میکند.

 

نرم افزار The Hat مخصوص قرعه کشی است. از این نرم افزار میتوانید برای قرعه کشی بین افراد، یا بین انتخاب هایی که وجود دارد استفاده کنید.

 

کافیست اسم های مورد نظر را در نرم افزار وارد کنید. سپس این نرم افزار به صورت کاملا تصادفی و منصفانه، هر بار یکی را انتخاب میکند. مورد انتخاب شده را میتوانید حذف کنید و یا دوباره در قرعه کشی بعدی شرکت دهید.

 

نرم افزار The Hat میتواند قرعه کشی را تا آخرین گزینه باقی مانده در کلاه ادامه دهد. سپس لیستی شامل ترتیب قرعه ها نمایش دهد. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانوادگی بسیار مناسب است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

☻☻d@RU$H بازدید : 131 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (1)

 

   احتمالا بیشتر شما با ابزار Warp در نرم افزارهای ویرایش عکس آشنا هستید. با کمک این ابزار میتوانید قسمت های دلخواه عکس را بکشید تا آن قسمت حالت کشیدگی پیدا کند. با کمک این ابزار میتوان جلوه های خنده دار و جالبی ایجاد کرد.

 
حالا میخواهیم نرم افزاری برای اندروید به شما معرفی کنیم که میتواند همین کار (یعنی ایجاد کشیدگی در عکس) را انجام دهد. به این ترتیب میتوانید شکل جالب و خنده داری به عکس افراد بدهید.

 
نرم افزار Photo Warp که در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است در عین سادگی کار، نتیجه های بسیار رضایت بخشی ایجاد میکند. توسط این نرم افزار میتوانید خودتان کشیدگی های دلخواه را ایجاد کنید. و یا از افکت های آماده نرم افزار کمک بگیرید.
دانلود در ادامه مطلب

☻☻d@RU$H بازدید : 74 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

"هنگ

هنگ کردن برنامه ها در ویندوز برای هر کاربری پیش می آید. ربطی هم به مبتدی یا حرفه ای بودن کاربر ندارد!


وقتی برنامه ای هنگ میکند، معمولا امکان بستن آن هم وجود ندارد. چون به حالت Not Responding میرود. یعنی به هیچ کدام از فرمان های سیستم عامل پاسخ نمیدهد. در این مواقع یکی از کارهایی که میتوان انجام داد این است که برنامه Task Manager ویندوز را اجرا کنیم و آن برنامه را ببندیم (End Process)


اما این روش همیشه جواب نمیدهد. یعنی برخی از مواقع هنگ شدن یک نرم افزار به قدری شدید است که با تسک منیجر هم بسته نمیشود. به همین دلیل میخواهیم نرم افزار قدرتمندی در همین زمینه به شما معرفی کنیم.

نرم افزار ProcessKO قادر است هر برنامه در حال اجرا در ویندوز را ببندد. یا اگر بخواهیم کامل تر بگوییم، میتواند "پردازش" ها را متوقف کند. (یعنی حتی پردازش هایی که مربوط به سیستم عامل یا یک فایل dll خاص هستند)

از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است که میتواند برنامه هایی که به صورت مخفیانه در زمینه ویندوز اجرا میشوند را نمایش دهد یا به درخواست کاربر آنها را ببندد. فایل های جاسوسی و مخرب معمولا به این صورت اجرا میشوند.

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

توجه: استفاده از این نرم افزار فقط به کاربران حرفه ای توصیه میشود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,111
  • بازدید کلی : 60,116